Nieuws

Wie wordt de communicatie-uitblinker van 2019?

Communicatie Netwerk Amsterdam reikt de prijs uit aan de meest in het oog springende Amsterdamse campagne. Stuur in voor 31 december!

Datum: donderdag 16 januari 2020
Tijd: 18:00 – 22:00 uur
Locatie: Café De Sluyswacht
Adres: Jodenbreestraat 1, Amsterdam

De Amsterdamse Communicatie Prijs 2019

Eind januari 2020 reikt Communicatie Netwerk Amsterdam ‘De Amsterdamse Communicatie Prijs’ uit voor Metropoolregio Amsterdam. Deze juryprijs gaat naar de beste communicatiecampagne of het beste project of initiatief van het afgelopen jaar. Iedereen die actief is binnen de communicatiebranche kan meedingen, van freelance professionals tot collega’s die werkzaam zijn bij communicatiebureaus. De metropoolregio omvat een gevarieerd gebied en strekt zich uit van IJmuiden tot Lelystad en van Beemster tot Haarlemmermeer.

Het doel van De Amsterdamse Communicatie Prijs is om communicatie-professionals elkaar te laten inspireren en vakmanschap in de schijnwerpers te zetten. Een onafhankelijke jury, bestaande uit vier deskundige communicatieprofessionals, beoordeelt alle inzendingen en kiest uit de genomineerden de prijswinnaar(s). We maken deze jury binnenkort bekend.

De inschrijving is reeds geopend en loopt nog tot 31 december 2019. Belangrijk uitgangspunt voor projecten die willen meedingen, is dat het werk gerealiseerd is tussen 1 januari 2019 en 31 december 2019 en een (metropoolregio) Amsterdams thema hebben. Je kunt het inschrijfformulier en de spelregels hieronder vinden. 

Werk jij momenteel aan een onderscheidend project of heb je onlangs een project gerealiseerd dat een podiumplek verdient? Schrijf je dan nu in en ding mee naar De Amsterdamse Communicatie Prijs!

 

Aanmeldingsformulier DACP 2019

Download het Word-document en retourneer deze ingevuld naar info@communicatienetwerk.amsterdam

 

 

In 2018 won het communicatie & PR-bureau De Wolven de Amsterdamse Communicatie Prijs met de campagne ‘#ontdekde50plus’. Afgelopen jaren deden zeer uiteenlopende projecten mee, waaronder: communicatiebeleid naar de heropening van het Rijksmuseum Amsterdam, bewonersinitiatief – ‘Boloboost’, cultureel educatief programma – ‘De Langste Gracht’ – Bureau de C, ‘Get’m here’ free condoms – Ministry of Media, buurtcoöperatie Jan Evertsenstraat, ‘A bigger story’ – Mr Lee TV, ‘Ik regel mijn zorg’ – 87Seconds, ‘precarious work’ – FNV Mondiaal, en nog veel meer.