<FONT COLOR="FF0000">CANCELED</FONT> Het Amsterdams medialandschap door de eeuwen heen

CANCELED Het Amsterdams medialandschap door de eeuwen heen

RUTGER DE GRAAF OVER VERLEDEN EN HEDEN VAN COMMUNICATIE

Datum: dinsdag 16 november 2021
Tijd: 18:30 - 20:30
Locatie: CAFÉ SCHELTEMA
Adres: Nieuwezijds Voorburgwal 242, Amsterdam

Helaas kan door de recente corona-maatregelen de lezing ‘Het Amsterdamse medialandschap door de eeuwen heen’ en de borrel op dinsdag 16 november niet doorgaan. 

We proberen de lezing ‘Medialandschap door de eeuwen heen’ later alsnog op de agenda te zetten.

 

Communicatie is zo oud als de wereld. Communicatiewetenschap is een relatief jonge wetenschap. Public Relations, Marketing en onafhankelijke journalistiek ontwikkelden zich in de 19de eeuw, ook al kwamen die labels pas later. Verrassend spannende geschiedenis met Amsterdams tintje. Eens goed om ons te verdiepen in dat verleden in historisch café Scheltema

In de 19de eeuw werd de greep van de overheid in de Westers wereld op de maatschappij minder. Industriële revolutie en de opkomst van invloedrijke bedrijfsgroepen zorgden voor meer invloed van nieuwe spelers. Dagbladen werden massamedia, doordat ze goedkoper geproduceerd konden worden en werden voor iedereen toegankelijk. Zij konden zich onafhankelijker opstellen ten opzichte van overheid, politiek en bedrijfsleven.

Overheid, bedrijfsleven en belangenbehartigers zochten wegen om hun standpunten te verspreiden. Onafhankelijke journalistiek en public relations kregen hun plaats.

Rutger de Graaf neemt ons mee terug de tijd en voert ons via een aantal aansprekende, ook Amsterdamse, voorbeelden naar de huidige tijd waarin feiten en fabels door elkaar lopen.

Historische grond
De bijeenkomst is in hét journalistencafé van Amsterdam, gelegen aan de voormalige krantenboulevard van Nederland, de Amsterdamse Nieuwezijds Voorburgwal. Café Scheltema is niet weg te denken uit de geschiedenis van ons medialandschap. Toen Kennedy werd vermoord, belde de Amerikaanse ambassadeur naar het café in plaats van naar de krantenredacties. Scheltema dreigt binnenkort de deuren te sluiten. Dus grijp de kans om op deze plek iets te horen over het spannende verhaal van kranten, spionnen, moord en intrige in Amsterdam.

Rutger is docent en onderzoeker bij de communicatiefaculteit van de UvA en heeft zijn eigen onderzoeksbureau.

Enneagram & communicatiestijlen

Enneagram & communicatiestijlen

Workshop: Herken de verschillende Enneatypes in hun communicatie

Datum: donderdag 7 oktober 2021
Tijd: 18:30 - 21:30
Locatie: De Prael Houthavens
Adres: Nieuwe Hemweg 2, Amsterdam

Loop jij regelmatig tegen dezelfde thema’s in je leven aan? Vind je het lastig om met sommige mensen om te gaan? Vind je het moeilijk om in bepaalde situaties helder te communiceren?Je bent niet de enige: veel mensen zitten vast in diepgewortelde overtuigingen en tonen gedrag dat daaruit voortkomt.

Het enneagram is een psychologisch model dat handvatten biedt voor persoonlijke ontwikkeling. Het laat zien dat elk type talenten heeft waarmee het zich onderscheidt van anderen. Maar ook dat elk type – en dus elk mens – levensthema’s heeft waar hij of zij harder aan moet werken dan een ander.

Als je weet wat die thema’s bij jou zijn, ontstaat er ruimte voor groei waardoor je oude patronen kunt loslaten en je kwaliteiten kunt inzetten. En dát is de basis om effectiever te communiceren, te leven, mensen te begeleiden en met hen samen te werken.

In de workshop ‘Kennismaken met het enneagram’ ontdek je de beginselen van het enneagram aan de hand van theorie en speelse, praktijkgerichte oefeningen. Aan de orde komen kwaliteiten, valkuilen en communicatiestijlen van elk enneagramtype.

Aan het eind van de workshop weet je op hoofdlijnen wat het enneagram is en wat je ermee kunt. Bovendien heb je handvatten gekregen om te ontdekken welk type je bent en weet je wat de mogelijkheden zijn voor persoonlijke ontwikkeling van elk type.

In deze workshop wordt van de deelnemers verwacht dat ze openstaan voor zelfonderzoek.

 

Pauline Mulder

Pauline is meester in redactionele communicatie. Met haar communicatiebureau www.mooimag.com dat ze samen met Susanne runt, werkt ze voor uiteenlopende opdrachtgevers. Van concept, advies of coördinatie tot redactie, content en eindproduct; mooi mag. biedt alles voor effectieve media. Genomineerd voor diverse Grand Prix Content Awards.

Vanuit persoonlijke interesse is Pauline zich gaan verdiepen in het coachen van mensen en het geven van trainingen. Na diverse opleidingen en behaalde certificaten is ze ook gespecialiseerd in werkgeluk, professionele communicatie en persoonlijke groei. Met haar eigen praktijk Mooi mens, coaching en training zet ze haar coachingsvaardigheden, levens- en werkervaring in om te doen wat zij óók heel graag doet: mensen helpen bij hun persoonlijke ontwikkeling. Vanuit die rol verzorgt ze diverse (team)trainingen over onder meer het enneagram. In dit psychologische model worden kwaliteiten, valkuilen en communicatiestijlen van mensen blootgelegd. Super interessant (en leuk) voor teams en eigenlijk voor iedereen die geïnteresseerd is in het gedrag van mensen. Neem een kijkje op www.mooimens.nu

Unfortunately this workshop is not in English.

Ben je geen lid maar wil je je aanmelden als gast stuur een e-mail
Je bent van hart welkom!

—————————————————————————————————

 

Discipline van campagne voeren

Discipline van campagne voeren

De belangrijkste lessen van het campagne voeren. Door Justin Koornneef, (online) strateeg en partner bij BKB.

Datum: dinsdag 7 september 2021
Tijd: 18:00 - 19:30
Locatie: BKB Amsterdam
Adres: Westerstraat 252, Amsterdam

Volgende week, dinsdag 7 september om 18.00 uur, zitten we samen met Justin Koornneef aan de tafel van campagnebureau BKB. We starten precies om 18.00 uur met een broodje, drankje en de lezing. Na afsluiting gaan we napraten / borrelen op een leuk Jordanees terras.

Als communicatieprofessionals hebben we er allemaal wel mee te maken en zeker komen we ze als ontvanger tegen: campagnes.
Campagne voeren kent zijn wetmatigheden. Eén daarvan is dat het altijd anders loopt als je denkt!
Justin Koornneef, (online) strateeg en partner bij BKB | Het Campagnebureau loopt al een tijdje mee in de wereld van het campagne voeren. Hij vertelt ons graag zijn belangrijkste lessen van het campagne voeren.
Gefascineerd door de constante veranderingen van het online medialandschap, besloot Koornneef de MA Nieuwe Media & Journalistiek aan de Erasmus Universiteit te volgen. Eén vraag stond centraal: hoe kun je verhalen vertellen via deze nieuwe kanalen? Hoe maak je de vertaling van offline naar online? Wat is er voor nodig om met jouw verhaal een groot publiek te bereiken?

 

Bevlogen Communicatiestrateeg  
Sinds 2019 is Justin Koornneef partner bij BKB en houdt hij zich als online strateeg bezig met campagnes op het snijvlak van journalistiek, nieuwe media en communicatie. Ooit waren dit nog losse onderdelen binnen een strategie, maar juist nu is het zaak om dit te combineren. Online communicatie is een essentieel onderdeel van een campagne geworden en nu is het de uitdaging om één verhaal te vertellen via de verschillende kanalen. “Het mooie aan BKB is dat dat verhalen zijn die er toe doen.

 

Ben je geen lid maar wil je je aanmelden als gast stuur een e-mail
Je bent van harte welkom!

Talks & drinks | Borrel en praat

Talks & drinks | Borrel en praat

Gewoon borrelen en elkaar ontmoeten

Datum: dinsdag 6 juli 2021
Tijd: 20:00 - 22:00
Locatie: Hotel Casa
Adres: Eerste Ringdijkstraat 4, Amsterdam

Gewoon een Borrel op een terras.

Geen lezing. Geen workshop. Gewoon een Borrel op het terras. Gezellige mensen bij elkaar voor een hapje en een drankje om bij te kletsen of wereldse onderwerpen te bespreken, hoe leuk is dat!

De eerste twee drankjes krijg je van ons.

 

Just a drink on a terrace.

No lecture. No workshop. Just a drink on the terrace. Nice people together for a snack and a drink to chat or discuss interesting worldly topics, how nice is that!

The first two drinks you will get from us.

 

Ontstaan en toekomst Buurthaven

Ontstaan en toekomst Buurthaven

Mischa Woutersen van Placemakers vertelt over het ontstaan en bestaan van Buurthaven.

Datum: donderdag 24 juni 2021
Tijd: 18:00 - 20:00

Live! Mooi verhaal met buitenborrel

Een braakliggend stuk grond wordt veranderd in een levendige plek voor bewoners, bezoekers en ondernemers: Langzaam maar zeker ontwikkelt zich een unieke plek op een eerst troosteloos terrein. Buurthaven Noord is nu een groene oase, gevuld met buurtinitiatieven. De gemeente Amsterdam heeft de vergunning voor het terrein tot eind 2021 verlengd. Hoe heeft het zich zo ontwikkeld en hoe kan het blijven bestaan binnen de planvorming van de toekomst van het Sixhaven gebied? Mischa Woutersen van Placemakers, creatief bureau voor stadsactivatie vertelt er meer over.

Op een steenworp afstand van de pontsteiger Buikslotermeer is tegen de verdrukking een bijzondere plek ontstaan. Het voormalige bouwterrein voor de Noord/Zuidlijn glegen naast de Willemsluis in Amsterdam-Noord is getransformeerd naar een buitenplaats voor buurtactiviteiten. Blikvanger is de enorme ronde constructie, de Gallische tafel. Het is een grote ronde houten tafel met een houten onderframe. Boomstammen dienen als stoelen. Het hout is van Amsterdamse omgevallen bomen geleverd door Stadshout. Op deze plek kunnen verschillende mensen uit de buurt picknicken, een verjaardagsfeestje geven of rustig lezen. Het belangrijkste doel is om hier elkaar te ontmoeten. Ernaast ligt de soepgroentetuin, waar groente en kruiden verbouwd worden. Door samen te verbouwen, soeprecepten te bedenken en te eten worden sociale contacten tussen omwonenden gestimuleerd én de aandacht op gezond voedsel gelegd. Van de opbrengst van de tuin worden ook soeppakketten gemaakt, die ter plekke verkocht worden. Verder zijn er nog een hondenspeeltuin en een timmerwerkplaats voor kinderen. Het is ook een plek voor eenmalige evenementen of gewoon om een verjaardag te vieren.

De gemeente Amsterdam heeft de vergunning voor het terrein tot eind 2021 verlengd. Hoe ga je om met het tijdelijke karakter en haal je nieuwe initiatieven binnen. Hoe bereik je bij zo’n initiatief de buurtbewoners en stimuleer je ze mee te doen? En hoe loods je dit project in de planvorming van de gemeente? Meld je aan en vind het uit!

Ben je geen lid maar wil je je aanmelden als gast stuur een e-mail
Je bent van hart welkom!

 

Storytelling workshop: STORIES OF POSITIVE CHANGE

Storytelling workshop: STORIES OF POSITIVE CHANGE

Get introduced with the theory of storytelling. Learn how to find, clarify and tell your own story. By Douwe van der Werf.

Datum: donderdag 27 mei 2021
Tijd: 19:00 - 20:30

You often hear that storytelling is very important to reach your audience. But how do you best approach telling your own story? This is exactly what Communicatienetwerk Amsterdam is offering with the ‘power of storytelling’ workshop by strategic storyteller and creative producer Douwe van der Werf.

Sounds interesting? Great! But … this is not a lecture where you sit back, listen and ask a few questions. This is a workshop in which you will make a rough draft of your own story of positive change. 

Therefore, it’s important that:
– You are on a special personal/brand mission (in whatever phase or state) that you’re looking to achieve.
– You’re looking to clarify and sharpen the mission you’re on, even well before it’s realised, so you can tell it more clearly to other and yourself, sometimes the hardest person to convince.

It doesn’t really matter what you’re trying to accomplish. It could be starting or changing a company, creating a piece of art, getting into a university or company, making a big (or little) life change and perhaps you’ve already thought about this thing for a while — the Story Exploration Session offers you some clear tools to separate and clarify the core elements of your story.

Before you click to register — realise that you’re going to be working hard and you’ll be presenting the results before you are ready to do so. So you better have a mission and you better be ready for a challenge! You will need a laptop/PC to join the join this virtual training.

Sounds good? Register now.

Denktank CNA <-> Samen Kracht

Denktank CNA <-> Samen Kracht

Laat je licht schijnen en zet je denkkracht in voor buurthuis 'Samen Kracht'

Datum: donderdag 22 april 2021
Tijd: 20:30 - 21:45

Onze Denktank schuift donderdag 22 april om 20.30 uur digitaal aan bij Mohammed en Nadia van ‘Buurthuis Samen Kracht’ aan de Haarlemmerweg. Nadia draait hier dagelijks diensten, en ook Mohammed werkt er – naast zijn eigen schoonmaakbedrijf –  door tot laat in de avond. Wat maakt hun vrijwilligerswerk zo uniek dat ze dit ervoor over hebben?

De stichting is al jaren gehuisvest in het gebouw in de Gibraltarspeeltuin in de wijk Bos en Lommer. Iedereen die het nodig heeft bieden ze een luisterend oor, aandacht en tal van activiteiten. Oudere mannen stimuleren ze om actief te zijn, moeders worden aangespoord om Nederlands te leren. “Waar het kan zijn we behulpzaam.
Ook biedt een groep geweldige vrijwilligers huiswerkbegeleiding aan kinderen uit groep 4-5 -6-7-8- van de basisschool. In deze coronaperiode is sprake van veel achterstand. De kinderen krijgen huiswerk mee naar huis. Het gros van de ouders kan hun kind niet begeleiden omdat ze de Nederlandse taal onvoldoende beheersen.”

 

Professioneel advies welkom
De afgelopen maanden hebben Mohammed en Nadia een succesvol project uitgevoerd. Voor ouderen en alleenstaanden zijn maaltijden voorbereid en uitgedeeld. Het stadsdeel Bos en Lommer heeft hen gevraagd om het project voort te zetten en stelt hiervoor een subsidie van €5000,- beschikbaar.
Met dit budget kunnen ze een paar maanden alleenstaande en oudere buurtbewoners die het heel erg nodig hebben blij maken met maaltijden.

Eenmaal per week worden maaltijden voorbereid en bezorgd. Mensen kunnen ook langs komen om een maaltijd op te halen. Met dit project beogen ze gemiddeld 30 mensen per week te bereiken. Alles gebeurt met inachtneming van het protocol hygiëne en gezondheid volgens RIVM-richtlijnen op gepaste anderhalve meter afstand. Input voor een gerichte communicatiestrategie met het oog op continuïteit van alle initiatieven kan het gedreven stel goed gebruiken!

 

Brainstormen
Ondanks de vele vrijwilligers heeft Buurthuis ‘SamenKracht’ op het gebied van communicatie ondersteuning nodig. Wij willen hier graag aan bijdragen.

De volgende onderwerpen komen donderdag 22 april ter sprake:
– Interne communicatie
– Externe communicatie
– Ontwikkeling strategie / campagne
– Analyse identiteit: vormgeving website.
– Sponsorwerving
– Fondswerving

 

Ben je geen lid en wil je je aanmelden als gast stuur een mail aan:
info@communicatienetwerk.amsterdam
Je bent van hart welkom!

Amsterdamse Communicatieprijs

Amsterdamse Communicatieprijs

De bekendmaking van de prijswinnaars voor de Amsterdamse Communicatie Prijs 2020

Datum: donderdag 1 april 2021
Tijd: 20:00 - 21:15

Het is zover! De jury is eruit. De prijswinnaars zijn gekozen. Op donderdag 1 april om 20.00 uur ontvangen we jullie voor de uitreiking op ons digitale podium. Juryvoorzitter Betteke van Ruler verwoordt het kritische, maar toch vooral positieve oordeel van de jury en reikt de prijzen uit. Daarna gaan we proosten en borrelen. De officiële aankondiging sturen wij zo spoedig mogelijk.

Het doel van De Amsterdamse Communicatie Prijs is om communicatieprofessionals onderling te inspireren en vakmanschap in de schijnwerpers te zetten. De inzendingen worden beoordeeld door een onafhankelijke jury. Uit de inzendingen heeft de jury vijf nominaties voor de prijs gekozen.

Donderdag 14 januari 2021 heeft Communicatienetwerk Amsterdam via een speciale nieuwsbrief de genomineerden voor de ‘Amsterdamse Communicatie Prijs 2020’ bekend gemaakt.

De jury bestaat uit:
prof.dr. Betteke van Ruler, Emeritus hoogleraar communicatie UvA (voorzitter)
Corien Niezing, Manager Communicatie & PR, Randstad Groep Nederland
Jasper Mulder, Journalist communicatie, marketing en media, Adformatie
dhr. dr. Rutger de Graaf, Communication specialist
Josta Bischoff Tulleken, Grafisch vormgever & projectmanager

De nominaties!
De jury heeft uitvoerig vergaderd om tot de genomineerden te komen en winnaars uit te kiezen. Zoals elk jaar was het ook dit jaar weer een lastige afweging. Ten eerste omdat de inzendingen heel divers zijn. De jury heeft het gevoel dat zij appels met peren vergelijkt. De inzendingen zijn bovendien allemaal inspirerend, ieder op een eigen manier. De jury heeft echter streng gekeken naar de criteria en op basis daarvan een juryrapport samengesteld. Communicatienetwerk Amsterdam vindt het belangrijk dat de winnaar vakgenoten kan inspireren en helpen bij hun eigen innovatie en professionalisering. Vandaar dat de jury de volgende criteria heeft vastgesteld om de inzendingen te beoordelen:

Het project
•  is innovatief en creatief;
•  heeft impact gerealiseerd (wat heeft het opgeleverd);
•  gaat overduidelijk over communicatie en laat ook het aandeel van communicatie zien:
•  toont vakmanschap, dat wil zeggen biedt goede onderbouwing, stelt heldere doelen, gebruikt passende middelen en kanalen, is scherp op de accountability;
•  heeft betrekking op Amsterdam, in zoverre dat de indieners gevestigd zijn in de regio van Amsterdam; de campagne hoeft niet beperkt te zijn tot Amsterdam.

Van de 10 inzendingen werden er door de jury 5 genomineerd als kanshebbers voor de prijzen, al zaten andere inzendingen daar zondermeer ook dichtbij.
Het was zo mogelijk nog lastiger om tot drie winnaars te komen. De jury heeft uiteindelijk besloten om niet een eerste, tweede en derde prijs weg te geven, maar het Netwerk voor te stellen een andere weg te kiezen en twee categorieën te maken: een prijs voor een campagne met een commercieel doel en een prijs voor een campagne met een maatschappelijk doel.

De 5 genomineerden

Forteiland Pampus

Het Forteiland Pampus wil het eiland energieneutraal maken en heeft Coebergh Communicatie & PR in de arm genomen om fondsen daarvoor te werven. Daarover gaat deze campagne.

 

Gappie gezocht

1 op de 10 mensen in Amsterdam Noord leeft in sociale armoede. De Amsterdamse Vrijwilligers Centrale heeft samen met veel andere organisaties en de stadsleden Centrum, Zuid en Oost een campagne opgezet om mensen enthousiast te maken om maatje (gappie) te worden en zo deze armoede enigszins te verlichten. BKB bedacht samen met Studio Wesseling het concept en een plan van aanpak. Billboards, een ludieke kick-off op de pont, sociale mediacampagne, koffiebekers, flyers, ambassadeurschap, er is van alles uit de kast getrokken om dit voor elkaar te krijgen.

 

Houd (afstand) van elkaar

Bij het begin van de corona pandemie is Boomerang Agency spontaan een campagne begonnen om zoveel mogelijk bedrijven uit hun netwerk de ernst van de pandemie in te laten zien en erop te attenderen dat afstand houden erg belangrijk is.

 

Ministerie van de nieuwe economie

MVO Nederland wil de politieke partijen aanzetten om (meer) aandacht te geven aan duurzaamheid en bedacht het fenomeen van een eigen minister daarvoor. Bureau Terrace heeft dit uitgewerkt in een campagne.


 

Van kerk tot brouwerij

Een kerk in Weesp stond al lang leeg en stond op de nominatie om te worden afgebroken. Drie broers (van wie twee een overduidelijke communicatie-achtergrond hebben) wilden er graag een brouwerij in beginnen. Ze hebben een campagne opgezet om draagvlak te creëren voor het rijke bierverleden van Weesp en het bijzondere van de kerk.

 

De overige inzendingen

Amsterdam Light Festival
Dit jaar is er een nieuwe invulling aan het festival en de communicatie gegeven, geen lokale activatie (geen vaar- en wandelroutes) voor Amsterdam, maar online verlichting voor iedereen. Een snelle ombouw van een bestaand concept naar een corona-proof concept. De online campagne; ‘When Nature Calls’ heeft resultaat geboekt door mensen toch een lichtpuntje te bieden in deze donkere dagen, zonder dat ze fysiek de lichtkunst hebben gezien.

 

 

Communicatie is van iedereen
Een campagne van De C van/Gemeente Velsen om de medewerkers te laten zien hoe belangrijk het is om zelf goed te communiceren.
In steeds meer organisaties, met name in de publieke sector, wordt het steeds belangrijker gevonden dat niet alleen zij goed communiceren maar dat ook anderen in de organisatie dat kunnen en dat die op een goede manier met hun inwoners het gesprek aangaan. Dat gaat meestal niet vanzelf.

 

 

 

Leren werken werken leren
15 samenwerkende zorgorganisaties in Noord-Holland voeren samen verschillende experimenten uit met als doel om met minder mensen meer zorgvraag aan te kunnen. De campagne is erop gericht andere instanties hierover voor te lichten.

 

 

 

Margriet’s Belbuddy’s
Campagne van Margriet en Branding a better world  om lezeressen te stimuleren te bellen met jongeren die zich eenzaam voelen. Het thema van deze campagne is: oudere lezeressen bellen met jongeren die zich eenzaam voelen. Het doel is het thema eenzaamheid bespreekbaar maken en tegelijkertijd de nieuwe merkpositionering van Margriet neer te zetten.

 

OpenStad, buurtbudgetten
De gemeente Amsterdam stelt geld beschikbaar voor buurten om hun eigen budgetten aan te vragen voor verbetering van de buurt. De campagne is erop gericht zoveel mogelijk bewoners te activeren om voorstellen in te dienen voor een buurtbudget en om zoveel mogelijk inwoners te activeren om op geaccepteerde voorstellen te stemmen.

 

Sinds 2011 Amsterdamse Communicatie Prijs
In 2011 bestond Communicatienetwerk Amsterdam (toen nog Welcom geheten) 45 jaar. Om het jubileumjaar af te sluiten, werd een nieuwe traditie ingesteld: de jaarlijkse uitreiking van de Amsterdamse Communicatie Prijs (ACP) voor de beste communicatiecampagne van metropool Amsterdam. Op 4 januari 2012 won de publiekscampagne Vrienden van AT5, voor het behoud van de Amsterdamse stadszender, de eerste ACP. AT5 bestaat nog steeds, dus een terechte winnaar, menen wij.De 9 Tuindorpen Tocht voor de 100ste verjaardag van de Van der Pekbuurt in Amsterdam-Noord sleepte verleden jaar de Amsterdamse Communicatie Prijs 2019 in de wacht.

Alle leden en inschrijvers voor de prijs ontvangen de speciale nieuwsbrief. Wil je ook die nieuwsbrief ontvangen? Stuur dan een mail naar CNA.

 Voor de zoomlink klik hier

 

ALV & BORREL

ALV & BORREL

Algemene Ledenvergadering gaat de lucht in!

Datum: donderdag 4 maart 2021
Tijd: 20:00 - 21:30

We hebben de knoop doorgehakt. Onze ledenvergadering vindt online plaats op donderdag 4 maart. Liever hadden we met jullie in levende lijve teruggeblikt en vooruitgekeken, maar verder naar achteren schuiven van de Algemene Ledenvergadering naar een onzekere datum, met de mogelijkheid dat het toch door de coronamaatregelen beperkt zou worden, willen we niet.
Dus grijp je kans om van achter je eigen beeldscherm de ALV bij te wonen. We kijken terug naar de activiteiten die we verleden jaar ondernomen hebben en zijn benieuwd naar jullie opmerkingen.

We kijken ook naar de toekomst. Naast de begroting voor 2021, bezien we ook de koers voor het komende jaar. Zijn de online bijeenkomsten zo goed bevallen dat we daar na corona mee door moeten gaan, bijvoorbeeld? Heb jij nog aanbevelingen of ideeën? Stuur ons een email, dan behandelen we die tijdens de ALV.

Na de cijfers en de agendapunten sluiten we de avond af met een digitale borrel om nog even informeel bij te praten.

De agenda: ALV Agenda 2021

Notulen ALV 2020: ALV Notulen 2020

Begroting 2021: CNA Begroting – Balans – W&V 2020

Jaarverslag: Jaarverslag 2020 Communicatienetwerk Amsterdam

Financ. jaarverslag: CNA Financieel verslag

 

Oproep
Wil je meehelpen de vereniging vorm te geven met bijvoorbeeld het organiseren van bijeenkomsten, leden werven of social media beheren? Stuur een email en we nodigen je uit.
We zoeken ook versterking voor het bestuur. Wil jij bestuurlijke ervaring opdoen bij jouw CNA. Stuur een email en wij nodigen je uit voor een bestuursvergadering.

Spring eruit op LinkedIn

Spring eruit op LinkedIn

Doe actief mee met dit zoomseminar en optimaliseer je bereik

Datum: dinsdag 2 februari 2021
Tijd: 20:00 - 21:15

Online gezien en gevonden worden. Dat is essentieel om klanten aan te trekken. Met een goede website kom je al heel ver. Maar als je echt wilt opvallen bij jouw ideale klant is het belangrijk dat je jezelf zakelijk laat zien en dat je werkt met je netwerk.
LinkedIn is het grootste zakelijke netwerk van Nederland. Daar kún en wil je niet ontbreken. Maar hoe laat je daar zien wat jij te bieden hebt?

Op dinsdag 2 februari geeft Trudy Pannekeet je via zoom van 20.00  tot 21.15 uur praktische tips hoe je als ondernemer LinkedIn effectief actief inzet. Zonder dat het je veel tijd kost.

Interactieve seminar
Tijdens deze interactieve presentatie krijg je:
• Tips om je profiel te optimaliseren (ja, met opdrachtje)
• Handvatten hoe je actief je klanten benaderd
• Ideetjes voor content om te delen

Spring eruit op LinkedIn. Laat zien dat ze bij jou moeten zijn. Doe mee met de interactieve seminar!

 

 

Trudy Pannkeet is LinkedIn trainer en ambassadeur. En auteur van het nieuwe boek ‘Spring eruit met LinkedIn’. Zij heeft jarenlang gewerkt als Marketing communicatie manager en traint nu ondernemers om er online uit te springen om zo meer klanten aan te trekken.