Eten en vergaderen

Eten en vergaderen

Kom naar onze Algemene Ledenvergadering En geniet van de cijfers en (pizza) punten

Datum: donderdag 13 februari 2020
Tijd: 18:30 - 22:00
Locatie: Restaurant Lucca Due
Adres: Haarlemmerstraat 130, Amsterdam

Best leden het is weer zover. Ons jaarlijks ritueel gaat weer plaatsvinden. Kruip uit je schulp, poeder je neus en laat je gezicht zien.

Tijdens een hapje en een drankje gaan we tijdens onze Algemene Ledenvergadering terugblikken en vooruitkijken.

Na de cijfers en de punten sluiten we de avond af met een toepasselijk drankje.

Deze avond alleen gereserveerd voor leden. Dus grijp je kans en kom langs.

 

Download of bekijk hier de Agenda: ALV Agenda 2020

Bekijk hier het verslag van de ALV 2019: Verslag ALV dd. 7 maart 2019

Bekijk hier de conceptbegroting 2020: Begroting 2020

CROUWEL & CROUWEL

CROUWEL & CROUWEL

Ontwerper Wim Crouwel in - en architect Mels Crouwel over - het Stedelijk Museum

Datum: vrijdag 7 februari 2020
Tijd: 18:30
Locatie: Stedelijk Museum
Adres: Museumplein 10, Amsterdam

Een museum vormgeven is meer dan een ‘Huis voor de Kunsten’.
Elk museum heeft zijn eigen signatuur: variërend van het gebouw, de directeur, de collectie, tot de routing. Vormgegeven aan de hand van verschillende disciplines voor een breed publiek. In het Stedelijk Museum Amsterdam hebben zowel Wim als Mels Crouwel hierin een belangrijk rol in gespeeld.

Dit gegeven is voor ons de aanleiding om vrijdag 7 februari in het Stedelijk Museum twee rondleidingen te organiseren!

 

Rondleiding expositie: ‘Wim Crouwel Mr. Gridnik’

Omdat Wim Crouwel het raster (‘grid’) graag als hulpmiddel hanteerde, kreeg hij de bijnaam ‘Mr. Gridnik’. In het Stedelijk Museum loopt op dit moment een tentoonstelling over zijn werk.

De rondleiding wordt verzorgd door Denise Ghering, gastvrouw van het Stedelijk Museum.

 

Rondleiding over de architectuur van de nieuwbouw van het Stedelijk Museum

Architect Mels Crouwel, mede-oprichter van bureau Benthem Crouwel Architekten belicht de nieuwbouw en de functie van het kleurgebruik in het museum.

 

Napraten en borrelen

Dit belooft een mooie start van het weekend in het Stedelijk Museum met als afsluiter een gezamenlijke borrel in het restaurant ‘TEN’, naast het museum.

 

Wim Crouwel (1928-2019) Grafisch ontwerper 
Medeoprichter van het eerste multidisciplinaire ontwerpbureau Total Design. Hij is een van de bekendste grafisch ontwerpers van Nederland en geniet internationale faam o.a. vanwege zijn werk voor het Van Abbemuseum, het Stedelijk Museum Amsterdam en zijn letterontwerpen waaronder het New Alphabet uit 1967. 
Hij gaf les als bijzonder hoogleraar aan de Erasmus Universiteit Rotterdam. Daarnaast was hij directeur van Museum Boijmans Van Beuningen.

 


Mels Crouwel
(1953) Architect 

Mels Crouwel is een zoon van Wim Crouwel. Hij richtte met Jan Benthem het bureau Benthem Crouwel Architekten in Amsterdam op. Zijn bureau ontwierp o.a.de Noord-Zuidlijn, Goede Doelen Loterij gebouw en het vernieuwde Stedelijk Museum in Amsterdam. Tussen 2004 en 2008 was Crouwel rijksbouwmeester. Benthem Crouwel Architecten ontvingen meerdere prijzen, waaronder de ‘BNA-kubus’, de ‘Kunstpreis Berlijn’ en ‘Gebouw van het jaar 2019’.

 


Entree:

De rondleidingen voor leden zijn gratis, voor niet-leden: € 10,-. (Betalen bij binnenkomst)

Let op!
De entreekosten van het museum zijn niet inbegrepen! Dus neem je museumjaarkaart mee. Heb je geen kaart koop dan een kaartje online of bij de kassa in het museum!

Wij mogen een beperkt aantal bezoekers rondleiden. Dus reserveer snel!

Iedere deelnemer bezoekt beide rondleidingen.

Voor dit event hebben wij ook onze partner BNO uitgenodigd.

Prijsuitreiking & Nieuwjaarsborrel

Prijsuitreiking & Nieuwjaarsborrel

De Amsterdamse Communicatie Prijs 2019 & onze nieuwjaarsborrel

Datum: donderdag 16 januari 2020
Tijd: 18:00 - 22:00
Locatie: Café De Sluyswacht
Adres: Jodenbreestraat 1, Amsterdam

Donderdag 16 januari 2020 reikt Communicatie Netwerk Amsterdam ‘De Amsterdamse Communicatie Prijs 2019’ uit in Café De Sluyswacht. Deze juryprijs gaat naar de beste communicatiecampagne of het beste project of initiatief van het afgelopen jaar. Iedereen die actief is binnen de communicatiebranche kan meedingen, van freelance professionals tot collega’s die werkzaam zijn bij communicatiebureaus. De metropoolregio omvat een gevarieerd gebied en strekt zich uit van IJmuiden tot Lelystad en van Beemster tot Haarlemmermeer.

Het doel van De Amsterdamse Communicatie Prijs is om communicatieprofessionals onderling te inspireren en vakmanschap in de schijnwerpers te zetten.

De onafhankelijke jury bestaat uit prof.dr. Betteke van Ruler, emeritus hoogleraar communicatie UvA, dr. Rutger de Graaf, Universitair Docent UvA en adviseur innovatie, bestuurslid/journalist Miriam van Coblijn namens Communicatie Netwerk Amsterdam, grafisch vormgever Josta Bischoff Tulleken en derdejaars studente communicatie Valerie de Vries. De deskundige jury kiest uit de acht genomineerden de prijswinnaar!

 

De Nieuwjaarsborrel van Communicatie Netwerk Amsterdam

Om 2020 goed in te luiden, heffen we het glas na de prijsuitreiking op het prachtige jaar 2019! Komt allen kijken en luisteren naar wie de winnaar is van de Amsterdamse Communicatie Prijs 2019 en proost met de prijswinnaars en met jouw netwerkvereniging collega’s op een net zo mooi en inspiratievol 2020.

Chief Sinterklaas Officer

Chief Sinterklaas Officer

Terugblik van 'Chief Sinterklaas Officer' Bart Scholten

Datum: maandag 2 december 2019
Tijd: 18:30 - 20:00
Locatie: De Boomsspijker
Adres: Recht Boomssloot 52 , Amsterdam

Onder het genot van een glas glühwein en pepernoten blikken we op maandag 2 december om 18.30 uur met Bart Scholten terug op de communicatie rondom de intocht en het Sinterklaasfeest van vorig jaar in Zaandam.  

Bart Scholten werd door gemeente Zaanstad gevraagd om als ‘Chief Sinterklaas Officer’ de communicatie van het Sinterklaasfeest van vorig jaar in goede banen te leiden.
De nationale intocht van Sinterklaas in de gemeente Zaanstad was een trendbreuk. Voor het eerst in lange tijd heeft Nederland kunnen genieten van een prachtige landelijke intocht. Een vlekkeloos evenement. Maar het uiteindelijke doel was om een mooi en veilig kinderfeest te organiseren, waarbij er nadrukkelijk ook ruimte was voor demonstranten áán de route. Zij hebben hun stem kunnen laten horen en in goede harmonie kunnen demonstreren.
Om dit te bereiken is er een intensief en breed traject doorlopen waarbij er ruimte was voor uitwisseling van standpunten door onder andere de ‘Zaanse Dialogen’. Strategische communicatie is op elk vlak van de projectorganisatie ingezet. Hetgeen op lokaal niveau resulteerde in een  oplossingsgerichte strategie voor een zwaar gepolariseerde nationale discussie. Het voorbeeld van Zaanstad kan een vervolg krijgen in andere gemeenten om op die manier richting te geven aan de ontwikkeling van een mooi en veilig Sinterklaasfeest voor iedereen.

 

Biografie: Bart Scholten

– KPN in de B2B- en marketingcommunicatie
– Hoofd Communicatie van XS4ALL Internet.
– Hoofd Communicatie van de gemeente Enschede
– Hoofd Communicatie bij de gemeente Zaanstad.
– Chief Sinterklaas Officer Zaandam
– Projectmanager Verander- en Communicatiestrategie a.i. bij de gemeente Amsterdam.

Bart was een van de drie finalisten voor de verkiezing Communicatieman/vrouw van het Jaar 2019.

Paul Mijksenaar wijst de weg

Paul Mijksenaar wijst de weg

Paul Mijksenaar, de man die wereldwijd miljoenen mensen op weg helpt!

Datum: donderdag 7 november 2019
Tijd: 18:00 - 19:30
Locatie: Café restaurant de Pont
Adres: Buiksloterweg 3-5, Amsterdam

Ook Amsterdammers hebben met zijn werk te maken. Of je nou op Schiphol landt, in de metro afdaalt of de laatste bus pakt, zelfs als je onder de tram komt en in het ziekenhuis belandt, is de kans heel groot dat je zijn werk tegenkomt.

Wat zijn onze brandende vragen op donderdag 7 november?

Wat is voor ons de meerwaarde van beschrijvende pictogrammen?
Hebben bepaalde kleuren grote invloed op het vinden van mijn weg?
Wat gebeurt er met mij als ik gestresst in een vertrekhal sta?
Klopt het dat juist bij luchthavens psychologische factoren als stress invloed hebben op de klantbeleving?
Op welke manier helpt architectuur mij bij wayfinding?
Luidt de digitale toekomst het einde van de bewegwijzering in?

Paul geeft antwoord!

 

Paul vertelt over de ervaring van gebruikers met zijn vermaarde picogrammen en de eisen die de verschillende locaties stellen. Hij is de ontwerper van de richtingsborden die al vele jaren op Schiphol worden gebruikt. Opmerkelijk detail: belangrijke benamingen worden weer met een hoofdletter geschreven (na jarenlang met een ‘kleine’ letter), en de pieren A en B bestaan niet meer op Schiphol sinds Mijksenaar zijn ontwerp invoerde. De reden was dat deze letters, uitgesproken in het Nederlands, verwarring veroorzaakten met de Engelse uitspraak, die geïnterpreteerd kan worden als E en D.

Bij de “wayfinding” in het Scheepvaartmuseum speelde het internationale karakter evenzeer een rol. Gezien het grote aantal buitenlandse bezoekers is de bewegwijzering in twee talen uitgevoerd. Pictogrammen geven de algemeen bekende voorzieningen aan. Maar ook op de Amsterdamse straten is Mijksenaar te vinden. Het bureau heeft een strategie voor fietsparkeerregels opgesteld en geadviseerd over consistente communicatie van deze regels. Het bewustzijn over de bestaande parkeercapaciteit is vergroot en de fietsparkeerplaatsen zijn makkelijker te vinden.

 

Paul Mijksenaar is een Nederlandse ontwerper gespecialiseerd in visuele informatie en is als adviseur verbonden aan bureau Mijksenaar in Amsterdam en New York. Van 1992 tot 2007 was hij professor ‘Vormgeving Visuele Informatie’ aan de TU Delft. Paul is auteur en schreef in de NRC de column ‘Mijks Repairshop’. In 2015 ontving hij de Piet Zwart Prijs.

Na de lezing heffen wij het glas.

Communicatie Netwerk Amsterdam organiseert deze bijeenkomst samen met de BNO, de Beroepsvereniging van Nederlandse Ontwerpers.Het aantal plaatsen voor deze bijeenkomst is beperkt. Meld je tijdig aan! Café de Pont (bovenzaal) ligt 100 meter van de Buikslotermeerpont in Amsterdam-Noord.

 

DE RONDLEIDING IS VOLGEBOEKT

Paul geeft ook een rondleiding boven en onder het Centraal Station. Verzamelen bij de vleugel/piano in de centrale hal van C.S. De excursie start exact om 17.00 uur. Na afloop nemen we de pont naar Café restaurant de Pont. 

Je kunt je nog wel voor de lezing aanmelden.

Aan tafel bij 'Hebben en Houwen'

Aan tafel bij ‘Hebben en Houwen’

Wie wil meedenken, -werken aan de nieuwe campagne voor de vintagewinkel van Hebben & Houwen, de kledingbank voor Amsterdammers?

Datum: donderdag 3 oktober 2019
Tijd: 18:30 - 20:00

Kledingbank Hebben & Houwen zoekt meer inkomsten en start daarom een winkel met speciale kleding. Wat is en hoe bereiken zij hun doelgroep? Kom op donderdag 3 oktober om 18.30 uur naar Hebben & Houwen en denk mee!

 

Sinds 1 december 2017 heeft Amsterdam een kledingbank. De Hebben & Houwen is een gezellige winkel, met goeie, schone en eigentijdse kleding.  Er zijn diverse kledingafdelingen voor alle leeftijden en de kledingbank is ook gespecialiseerd in grote maten. Mensen betalen per keer een eigen kleine bijdrage, van 1 euro voor een eenpersoonshuishouden en 2 euro voor een stel of gezin. Dit geld gaat in het onderbroekenfonds. Daar kopen zij nieuw ondergoed van voor de klanten, want niemand wordt blij van een tweedehands onderbroek! H & H is een vrijwilligersorganisatie. Ze stylen Amsterdamse minima in eigentijdse kleding, gratis.

Eigen inkomsten vergroten
Ondernemen met vrijwilligers en zonder geld is een uitdaging en een aparte tak van sport. Maar ondernemen kost geld. Inkomsten komen nu vooral uit subsidies en fondsen en  verder vanuit de (lage) entree, de verkoop van vodden en de Banne Bazar. In fondsenland werkt het echter zo, dat ze graag helpen bij de opstart, maar dat ze na ongeveer 3 jaar verwachten dat je zelf ook voor een deel van de inkomsten gaat zorgen. Karin Prins en Zwaan van Dam, initiatiefnemers van de H&H: “We streven ernaar om eind 2020 voor ongeveer 50% onafhankelijk te zijn.

We willen een deel van de kleding in een apart winkeltje gaan verkopen, onder de naam ‘Mooi Mens’ en daarmee extra  inkomsten te krijgen”. Een deel van de retro/vintage- en merkkleding ging naar een  textielopkoper. Dat wil H&H nu zelf gaan verkopen.Vandaar het idee voor een winkeltje. Een deel van deze kleding zal ook online verkocht worden via anderen. De opbrengsten vloeien terug in de Stichting. H&H heeft geen winstoogmerk, maar zoekt wel een verdienmodel.

De vraag
H&H heeft een vraag aan ons: “Waar jullie ons echt heel erg mee zouden kunnen helpen, is hoe we de juiste doelgroep bereiken en wat we kunnen doen om het nieuwtje van de nieuwe winkel in de wereld te brengen. We zouden ook graag een ambassadeur vinden die zich aan dit merk verbindt, of aan De H&H algemeen.”

Denk mee en kom donderdag 3 oktober om 18.30 uur naar
De H&H, Parlevinker 12
1034 PZ  Amsterdam
Broodjes vooraf en borrel na afloop worden verzorgd.

Amsterdam Sculptuur Biennale

Amsterdam Sculptuur Biennale

Van Amsterdams buurtinitiatief tot internationaal kunstevenement

Datum: maandag 9 september 2019
Tijd: 18:00 - 20:00
Locatie: ArtZuid
Adres: hoek Minervalaan/Apollolaan, Amsterdam

Met 350.000 bezoekers is Amsterdam Sculptuur Biennale uitgegroeid tot een internationaal cultureel event. Oprichter en directeur van ARTZUID Cintha van Heeswijck neemt ons mee naar de begintijd en vertelt over dit culturele event.

Op maandag 9 september brengen we een bezoek aan ARTZUID. Dat is een culturele organisatie opgericht in 2008 met als doel een tweejaarlijkse beeldententoonstelling van wereldklasse te organiseren in het monumentale stedenbouwkundige Plan-Zuid van architect H.P. Berlage. Met het tentoonstellen van moderne en hedendaagse beelden op de Apollolaan, Minervalaan en Zuidas wilde de stichting in eerste instantie de buurt verlevendigen, maar het is de laatste jaren uitgegroeid tot het grootste gratis toegankelijke kunstevenement van Nederland, dat zo’n 350.000 bezoekers trekt.. De huidige, zesde editie van de Amsterdam Sculptuur Biennale bestaat uit meer dan zestig kunstwerken op de 2,5 km lange route. De tentoonstelling is 24/7 gratis toegankelijk. Acteur en beeldend kunstenaar Michiel Romeyn en voormalig kunstcriticus Jhim Lamoree zijn deze keer de samenstellers. ARTZUID omvat een uitgebreid randprogramma met rondleidingen, artist talks en een educatief programma.

Cintha van Heeswijck vertelt hoe het culturele evenement kon uitgroeien tot het huidige succes, met aandacht voor marketing, stakeholders management en communicatiestrategie.

Meer info over ARTZUID https://www.artzuid.nl/

 

Na de presentatie bij ARTZUID lopen we een stuk van de beeldenroute in Zuid onder leiding van Bas van de Geer. En daarna duiken we in de buurt een café in voor de napraat en de borrel.

 


Tijd: 18.00 uur tot 19.00 uur presentatie Cintha van Heeswijck. V
anaf 19.00 uur beelden bekijken, met aansluitend een buurtborrel 

Locatie: Informatiepaviljoen ARTZUID

Adres: Informatiepaviljoen ARTZUID op de groenstrook hoek Minervalaan/Apollolaan, Amsterdam

Onze 'Nieuwe Naam' Zomer-BBQ

Onze ‘Nieuwe Naam’ Zomer-BBQ

Onze nieuwe naam zal feestelijk worden gelanceerd tijdens de gezellige zomer BBQ in het Westerpark.

Datum: donderdag 4 juli 2019
Tijd: 18:00 - 23:30

Nog even en het is zover! Donderdag 4 juli wordt onze oude naam Welcom Amsterdam spreekwoordelijk afgevoerd en de nieuwe naam Communicatie Netwerk Amsterdam feestelijk gelanceerd. We doen dit graag in jullie bijzijn met een barbecue (vlees en vegan) als culinaire omlijsting.

Groei, verbinding en ontwikkeling staan bij ons hoog in het vaandel. Daarom hebben we gekozen voor een naam die begrippen als communicatie en netwerk in zich draagt.

Kom allen! Eten & proosten op onze fantastische vereniging

150.000 laaggeletterde Amsterdammers

150.000 laaggeletterde Amsterdammers

Nagenoeg álle bedrijven en organisaties krijgen te maken met mensen die moeite hebben met de taal: als werknemer, patiënt of klant.

Datum: donderdag 6 juni 2019
Tijd: 18:00 - 20:00
Locatie: Openbare Bibliotheek Amsterdam
Adres: Oosterdokskade 143, Amsterdam

PROGRAMMA
17.45 uur: Inloop met koffie & thee
18.00 uur: Start lezing
19.30 uur: Netwerkborrel.
Locatie: Hannekes Boom, Dijksgracht 4, 1019 BS Amsterdam.
(5 minuten lopen vanaf de OBA)

Maar liefst één op de vijf Amsterdammers is laaggeletterd. Dat zijn wel 150.000 mensen alléén al in onze stad! Nagenoeg álle bedrijven en organisaties krijgen te maken met mensen die moeite hebben met de taal: als werknemer, patiënt of klant. Deze mensen kunnen niet goed lezen, schrijven, rekenen of met computers omgaan. Met uiteraard als gevolg dat zij niet optimaal kunnen deelnemen aan onze samenleving.

Het is zeker voor communicatieadviseurs maar ook voor vormgevers en tekstschrijvers ongelooflijk belangrijk om rekening te houden met het grote aantal mensen dat laag geletterd is. Daarom organiseert Welcom op donderdag 6 juni van 18.00 – 19.30 uur een bijeenkomst over laaggeletterdheid. We hebben daartoe collega’s van drie organisaties uitgenodigd:.

  1. Widad Habbani en Bertine Muller, communicatieadviseurs van de gemeente Amsterdam. De gemeente wil door middel van het Amsterdams Taalakkoord steeds meer organisaties en bedrijven verbinden aan een ‘coalitie’ die in de stad en regio de laaggeletterdheid samen wil aanpakken. https://www.amsterdam.nl/onderwijs-jeugd/de-nederlandse-taal/amsterdams/
  2. Michael Halve, communicatieadviseur bij de stichting Lezen en Schrijven. Deze stichting voert in het hele land programma’s en projecten uit om de taalvaardigheid van mensen te verbeteren. https://www.lezenenschrijven.nl/wat-wij-doen/programmas/
  3. Christine Zwierink van de Openbare Bibliotheek Amsterdam, OBA. De OBA organiseert diverse activiteiten gericht op laaggeletterden. Check bijvoorbeeld deze informatie op de site van de OBA.

 

Met hen bespreken we vragen als: Hoe herken je laaggeletterdheid? Wat betekent het laaggeletterd zijn in het dagelijks functioneren van mensen? En natuurlijk de ‘hamvraag’: hoe kunnen wij als communicatieprofessionals hier zo goed mogelijk rekening mee houden?

Moeten wij in Jip en Janneke taal spreken? En ook zo min mogelijk geschreven tekst produceren en zo veel mogelijk in beelden communiceren? Maar we hebben geleerd bij het Financieel Dagblad op 1 april, dat communiceren via beeld ook een vak apart is en complex!

Hoe maken we onze communicatiemiddelen begrijpelijk voor laaggeletterden? Wat zijn geslaagde en minder geslaagde voorbeelden? Wat zijn de do’s en dont’s? Laat je informeren en breng je eigen kennis en ervaring mee!

Wegens grote belangstelling kan er niet meer ingeschreven worden.

Hoe bereik je 150.000 laaggeletterde Amsterdammers?


Datum: donderdag 6 juni 2019
Tijd: 17:30 - 21:30

PROGRAMMA
17.45 uur: Inloop met koffie & thee
18.00 uur: Start lezing
19.30 uur: Netwerkborrel.
Locatie: Hannekes Boom, Dijksgracht 4, 1019 BS Amsterdam.
(5 minuten lopen vanaf de OBA)

Maar liefst één op de vijf Amsterdammers is laaggeletterd. Dat zijn wel 150.000 mensen alléén al in onze stad! Nagenoeg álle bedrijven en organisaties krijgen te maken met mensen die moeite hebben met de taal: als werknemer, patiënt of klant. Deze mensen kunnen niet goed lezen, schrijven, rekenen of met computers omgaan. Met uiteraard als gevolg dat zij niet optimaal kunnen deelnemen aan onze samenleving.

Het is zeker voor communicatieadviseurs maar ook voor vormgevers en tekstschrijvers ongelooflijk belangrijk om rekening te houden met het grote aantal mensen dat laag geletterd is. Daarom organiseert Welcom op donderdag 6 juni van 18.00 – 19.30 uur een bijeenkomst over laaggeletterdheid. We hebben daartoe collega’s van drie organisaties uitgenodigd:.

  1. Widad Habbani en Bertine Muller, communicatieadviseurs van de gemeente Amsterdam. De gemeente wil door middel van het Amsterdams Taalakkoord steeds meer organisaties en bedrijven verbinden aan een ‘coalitie’ die in de stad en regio de laaggeletterdheid samen wil aanpakken. https://www.amsterdam.nl/onderwijs-jeugd/de-nederlandse-taal/amsterdams/
  2. Michael Halve, communicatieadviseur bij de stichting Lezen en Schrijven. Deze stichting voert in het hele land programma’s en projecten uit om de taalvaardigheid van mensen te verbeteren. https://www.lezenenschrijven.nl/wat-wij-doen/programmas/
  3. Christine Zwierink van de Openbare Bibliotheek Amsterdam, OBA. De OBA organiseert diverse activiteiten gericht op laaggeletterden. Check bijvoorbeeld deze informatie op de site van de OBA.

 

Met hen bespreken we vragen als: Hoe herken je laaggeletterdheid? Wat betekent het laaggeletterd zijn in het dagelijks functioneren van mensen? En natuurlijk de ‘hamvraag’: hoe kunnen wij als communicatieprofessionals hier zo goed mogelijk rekening mee houden?

Moeten wij in Jip en Janneke taal spreken? En ook zo min mogelijk geschreven tekst produceren en zo veel mogelijk in beelden communiceren? Maar we hebben geleerd bij het Financieel Dagblad op 1 april, dat communiceren via beeld ook een vak apart is en complex!

Hoe maken we onze communicatiemiddelen begrijpelijk voor laaggeletterden? Wat zijn geslaagde en minder geslaagde voorbeelden? Wat zijn de do’s en dont’s? Laat je informeren en breng je eigen kennis en ervaring mee!

Meld je snel aan als je er bij wilt zijn!

 

2e EXTRA ALV: NIEUWE NAAM

Donderdag 2 mei waren wij bij elkaar. Unaniem werd gekozen voor onze nieuwe naam. Onze statuten vragen om een tweede ronde. Dit doen we graag. Wij komen tijdens de borrel van het event ‘Laaggeletterdheid’ op 7 juni langs. Je kan dan (weer) kiezen: wél of niet een nieuwe naam.

p.s. Alleen voor diegenen die het grote nieuws gemist hebben: Communicatienetwerk Amsterdam